Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeTaa... To teraz czekamy na oficjalne raporty dot. spalania :)
OdpowiedzŚmigłowiec z tą turbiną bierze ok. 86-114 litrów paliwa na godzinę lotu, przy prędkości 180-200 km/h. To tak orientacyjnie, bo nie mam danych dla Y2K. Przypuszczam, że w motocyklu turbina jest mniej wysilona, więc spala mniej na jednostkę czasu. Za to prędkości "przelotowe" są mniejsze, więc zależność litrów/100km będzie mniej korzystna.
Odpowiedzzarówno to ze bedzie spalal mniej na jednostke czasu jak i to ze predkosci przelotowe teoretyczne beda mniejsze bo napewno nie na autobanie przeciez ten motocykl bedze chyba szybszy chodz o vmax bo o przyspuezzenie to kilka razy szybszy bedie mial wiekszy vmax niz smiglowec ztym silnikem ale zakaldajac ze beda mniejsze dodajac do tego znaczne mniej obcazony silnik ze wzgledy na kilkarazy mniejsza mase motocykla wzgledem smiglowca przy odpowiednio dobranych rpzelozeniach spalanie bedze duzo nizsze 100 litrow w 1 h lotu przy rpedkosci 200 km/h to 50 ltrow na 100 km w tym motocyklu spalanie bedzie na poziomie pewnie jakis srednio 20 a na maxa niewiem wysokie pewnie za to osagi beda porazajace 420 km jesli bedzie wazyl tyle co stary y2k czyli chyba ok.250 kg full bak to nam da 1260 km/tone z 80 kg kierowca dla porownania bmw s1000 rr ma ok 720 km/tone moc bezwzgledna w tym y2k o wiele wieksza im wyzsza predkosc bedzie tym jeszcze roznica bedzie se dodatkowo poglebiac pocisk w sam raz na autobahny
OdpowiedzPrzepisz jeszcze raz, z użyciem interpunkcji oraz wielkich liter na początku zdania, to może przeczytam i się do tego jakoś odniosę.
Odpowiedzeee jednak spalanie ten stary teraz czytam ma zajpisicie duze te silniki widac kieruja sie troche innymi prawami niz "tradycyjne' stosowane wmotocyklach pomyllem sie zatem z spalaniem bedzie duuuuuzzzzeee.
Odpowiedz1260 km/tone z 80 kg kierowca zakladajac ze z pelnym bakiem bedzie wazyl 250-260 kg idealny sprzet na autobany .
OdpowiedzNie wydaje mi się, żeby aż tak go odchudzili, jednak taką moc musi trzymać solidny kawał metalu. Sam silnik waży 80kg (na sucho). Stary model z paliwem i kierowcą 80kg waży łącznie 316kg, co daje 1012KM/t. Tak czy siak imponujący wynik. Odnośnie zastosowania, to ja powiem "tylko na autobany", gdzie indziej go nie widzę. Nie mówię, że się nie da, ale to jak z przysłowiowym rozbijaniem orzechów za pomocą mikroskopu. Da się... ale są lepsze przyrządy do tego celu. Jak dla mnie jest to bardziej ciekawostka techniczna, niż motocykl. Nawet rozpatrywany w kategorii "zabawka na weekend".
OdpowiedzDla mnie to zwykly motocykl tylko bardzo drogi jako jedyny moze stawic czola na autobanie a nawet z powowdzeniem wygrywac w takich warunkach z najmocniejszymi autami bo powiedzmy sobie szczerze haya czy zzr 1400 osiagaja ok 300 km/h ale taka predkosc na dlugich prostych osiagaja auta sportowe z sredniej półki cenowej o mocach juz 400-450 km przy usrednonym cx0.30 i masie ok 1400 kg te mocniejsze sportowe auta o mocach 600 km w takich warunkach ze wzgledu na vmax grubbo ponad 300 blisko 340-350 niedaja szans popularnym najszybszym japonczyka jak haya zx14 itp jedyenym motocyklem ktory broni "honrou "motocyklistow wtakich warunkach jest wlasnie y2k,o przyspieszeniu w okreslonych zakresach predkosci niepisze bo tu wiadomo haya zx14 s1000rr do 270-280 przyspieszaja jak najmocniejsze auta sportowe .
Odpowiedzstary model wazyl 260 kg ful bak bez 80 kg kierowcy i ze znim jesli nowy bedzie wazyl podobnie bedze mial 1260 km/tone
Odpowiedz